Δευτέρα, 11 Μαΐου 2009

Ασπίδα Υγείας η Βιταμίνη Ε

Είναι γνωστό εδώ και χρόνια ότι η βιταμίνη Ε λειτουργεί ως ισχυρό αντιοξειδωτικό, που σημαίνει ότι παίζει σημαντικό ρόλο στην απομάκρυνση των ελεύθερων ριζών από το σώμα μας. Αυτά τα ηλεκτρικά φορτισμένα μόρια πιστεύεται πως είναι υπεύθυνα για ορισμένες από τις κυτταρικές βλάβες που οδηγούν σε καρκίνο, διάφορες ασθένειες, και τα συμπτώματα της γήρανσης. Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Τέξας MD Anderson Cancer Center υψηλότερη πρόσληψη βιταμίνης Ε μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου των πνευμόνων κατά περισσότερο από το ήμισυ.
Σε μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Cancer, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν το Ερωτηματολόγιο του Εθνικού Ινστιτούτο Καρκίνου για την αξιολόγηση της διαιτητικής πρόσληψης 1.088 ασθενών με καρκίνο των πνευμόνων και 1.414 υγιών συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν επίσης σχετικά με τον τρόπο ζωής τους και διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων και του καπνίσματος.

Η μέση ηλικία των υγιών συμμετεχόντων ήταν 60,8, ενώ η μέση ηλικία των πάσχοντων με καρκίνο του πνεύμονα ήταν 61,7.

Οι συμμετέχοντες με την υψηλότερη πρόσληψη άλφα τοκοφερόλης η οποία είναι η φυσική μορφή της βιταμίνης Ε βρέθηκαν να έχουν 55 τοις εκατό χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου των πνευμόνων από τους συμμετέχοντες, με τη χαμηλότερη πρόσληψη. Η νέα μελέτη δεν είναι βέβαια η πρώτη που συνδέει τη βιταμίνη Ε με προστασία από τον καρκίνο

Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυσική βιταμίνη Ε είναι τα σπαράγγια, τα αβοκάντο, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι ξηροί καρποί, οι ελιές, οι σπόροι και το φύτρο σιταριού. Τα φυτικά έλαια, έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα στην βιταμίνη.

Ακόμα ένας λόγος λοιπόν για να φροντίζουμε να συμπεριλαμβάνουμε καθημερινά στα γεύματά μας, φρέσκιες σαλάτες με πράσινα λαχανικά και με λίγο υγιεινό λαδάκι.

Πηγή
http://www.naturalnews.com/026242.html

2 Σχόλια:

  1. ΑνώνυμοςApr 12, 2011 10:58 AM

    Καλησπέρα!
    Έχω σκεφτεί να αγοράσω βιταμίνη Ε απο το φαρμακειο, καθώς οι περισσότερες τροφές που την παρέχουν δεν μου αρέσουν. Υπάρχει κάποιο ποσοτικό η χρονικό όριο που θα πρέπει να τις παίρνω? Ας πούμε μπορώ να τις παίρνω τακτικά ή καλύτερα να τελειώσω την συσκευασία και μετα να μην ξαναπάρω για αρκετό διάστημα?
    Ευχαριστώ πολύ!
    Σοφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει πρόβλημα με υπερδοσολογία από λήψη βιταμίνης Ε και γενικά δεν χρειάζεται διακοπή της λήψης της. Σε πολύ μεγάλες ποσότητες μόνο μπορεί να εμποδίσει την απορρόφηση της βιταμίνης Α. Αλλά είναι λίγο δύσκολο να πάρεις τόσο μεγάλες δόσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αφήσεις σχόλιο ή ερώτηση θα πρέπει να έχεις Google λογαριασμό.

Aσε το μήνυμα σου (όχι greeklish παρακαλώ) και θα το δημοσιεύσω μόλις βρω τον απαραίτητο χρόνο να το διαβάσω και να σου απαντήσω άμεσα. Μερικές φορές όταν το πρόγραμμά μου είναι φορτωμένο μπορεί να αργήσω να απαντήσω αλλά πάντοτε απαντώ σε όλα σας τα σχόλια.
Για να με διευκολύνεις και να έχω την δυνατότητα να απαντώ πιο άμεσα θα σε παρακαλούσα να μην κάνεις πολλές ερωτήσεις ταυτόχρονα σε ένα σχόλιο.

Για να να μην χάνεις απαντήσεις σε σχόλια μπορείς να κάνεις εγγραφή στο rss σχολίων

Για να διαβάσεις τα τελευταία σχόλια εκεί που ο αριθμός των σχολίων είναι μεγάλος πρέπει να κάνεις κλικ σε έναν σύνδεσμο κάτω από την φόρμα υποβολής σχολίων "φόρτωση περισσότερων". Εάν τα σχόλια είναι παρα πολλά θα χρειαστεί να κάνεις αρκετές φορές κλικ για να φτάσεις και να διαβάσεις τα τελευταία σχόλια. Επίσης φαίνεται πως το σύστημα σχολίων δουλεύει απροβλημάτιστα μόνο στον browser Mozzila.

Την μέρα που δημοσιεύω νέο άρθρο τα σχόλια είναι ελεύθερα για όλους.

Γυναικείο blog με θέματα ομορφιάς, προσωπικής φροντίδας, ευεξίας, υγιεινής διατροφής και fitness